Sztuka dobrej komunikacji
Skuteczna, a zarazem profesjonalna obsługa klienta jest wielką sztuką. Dlatego naszą propozycją jest szkolenie, które pozwala na rozwijanie kompetencji niezbędnych do obsługi klientów oraz zwiększenia umiejętności interpersonalnych. Uczestnicy uczą się radzenia sobie ze zdenerwowanymi klientami i trudnymi sytuacjami, uczą się jak mówić, by zostać wysłuchanym.
Czego dowiesz na kursie?
- Znaczenie obsługi klienta, elementy profesjonalnej obsługi
- Oczekiwania klientów, typologia klientów
- Psychologiczne aspekty procesu zakupu
- Umiejętność pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów (budowanie zaufania klienta, działania w płaszczyźnie przedmiotowej i osobowej, rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej)
- Zarządzanie „bazą” klientów – grupy klientów, częstotliwość wizyt
- Handlowa i marketingowa rola Przedstawiciela Handlowego w organizacji
- Autoprezentacja
- Budowanie wizerunku
- Profesjonalny ubiór kobiet
- Profesjonalny ubiór mężczyzn
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Aktywne słuchanie klienta
- Efektywne zadawanie pytań
- Język korzyści
- Najważniejsze zasady obsługi klienta
- Umiejętne radzenie sobie z obiekcjami klienta
- Sukces w negocjacjach
Adresaci
Pracownicy posiadający bezpośredni kontakt z klientem m.in. z działów sprzedaży, marketingu, HR oraz pracownicy biur i sekretariatów.
Liczba godzin (lekcyjnych):
8 godzin
Forma szkolenia:
stacjonarnie/online
Cena szkolenia
770 zł