Skuteczna reklama w mediach społecznościowych
Media społecznościowe są doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Nieodpowiednie ich wykorzystanie, może jednak przynieść negatywny efekt dla Twojej firmy. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.
Zakres szkolenia Marketing w Social Media
- Czym są media społecznościowe? Ich znaczenie dla działań marketingowych.
- Czym są mikroblogi – Twitter/X, Instagram, Threads.
- Pozytywne i negatywne Social Media. Co działa, a co wręcz przeciwnie.
- Co i do kogo pisać? Dostosowanie treści i odbiorców do poszczególnych kanałów.
- Jak wykorzystać YouTube w promocji marki?
- Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych.
- Struktury kampanii reklamowej – reklama, kampania, zestaw reklam.
- Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebook.
- Wykorzystanie feed’u na Facebooku. Jakie treści publikować?
- Facebook Pixel – najprzydatniejsze narzędzie do reklamowania.
- Jak publikować na Facebook, Instagram, X.
- Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku.
- Różne cele i konwersje reklam. Restrykcje.- Konkursy i promocje – regulacje prawne.
- Angażowanie użytkowników – CTA, Q&A, remarketing, storytelling.
- Mierzenie skuteczności działań.
Wymagania wstępne
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Adresaci
Właściciele małych firm, osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, specjaliści ds. marketingu, menedżerowie działu marketingu, dyrektorzy działu marketingu, osoby odpowiedzialne za marketing i sprzedaż w firmie, rzecznicy prasowi firm, specjaliści ds. komunikacji.
Liczba godzin (lekcyjnych):
8 godzin
Data szkolenia:
20.05.2025
Forma szkolenia:
stacjonarne/online
Cena szkolenia
990 zł