Menu szybkiego dostępu

Wpisz szukane hasło

Copywriting w praktyce

Liczba godzin: 12 godzin lekcyjnych

Cena szkolenia: 990 zł brutto

Data szkolenia

Cel szkolenia

Szkolenie pozwala poznać zasady skutecznej komunikacji marketingowej i sposoby wykorzystania tych zasad w praktyce: w tekstach reklamowych PR, w Internecie i mediach społecznościowych. Uczestnicy zdobędą umiejętność sprawnego tworzenia przekazu i formułowania tekstu na potrzeby różnych nośników, wykorzystywanych w różnych kanałach komunikacji z Klientami. Dowiedzą się jak zredagować tekst, który zaciekawia, przekonuje i sprzedaje.

Zakres szkolenia

  • Zanim zaczniemy pisać - strategia komunikacji
  • Odbiorca jest najważniejszy - insight i zrozumienie grupy docelowej
  • Język korzyści - cechy a benefity
  • Struktura tekstu - model AIDA i piramida informacji
  • Wskazówki, techniki i sposoby na skuteczny tekst marketingowy
  • Inspiracje i warsztat copywritera
  • Tekst reklamy prasowej
  • Scenariusz reklamy radiowej
  • Kreacja reklamy zewnętrznej
  • List ofertowy
  • Ulotka/broszura/folder
  • Teksty na stronę www
  • Tekst przyjazny wyszukiwarce, czyli SEO copywriting
  • Skuteczny e-mailing
  • Teksty w social media

Odbiorcy

Szkolenie adresowane jest do kadry zarządzającej i pracowników działów marketingu, właścicieli małych i średnich firm oraz pracowników agencji reklamowych i marketingowych.

Informacje i zapisy: 85 74 89 155

Miejsce szkolenia: Białystok, ul. Malmeda 1

e-mail: szkolenia@computerplus.com.pl