- Strona główna
- Dział Szkoleń
- Szkolenia
- Internetowe
- Marketing w Social Media
Marketing w Social Media

Liczba godzin: 8 godzin lekcyjnych
Cena szkolenia: 960 zł (brutto)
Cel szkolenia
Znaczenie i popularność mediów społecznościowych wzrasta w bardzo szybkim tempie. Stały się one doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Nieodpowiednie ich wykorzystanie, może jednak przynieść negatywny efekt dla Twojej firmy.
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.
Zakres szkolenia
I. Część teoretyczna:
- Czym są social media, dlaczego warto w nie inwestować swój czas, główne trendy
- Czym są mikroblogi – Pinger, Twitter, Instagram i inne? Czym się różnią, jak ich używać – dobre i złe praktyki;
- Przykłady pozytywne i negatywne działań w social media. Co działa, co nie;
- Co i jak pisać, po co tyle kanałów komunikacji?
- Co reklamować i jak?
- Social media w liczbach - co robią użytkownicy i ilu ich jest.
II. Część praktyczna - pokazanie działania narzędzi dostępnych w Social Media:
- Użytkownik, grupa, strona na Facebooku - do czego służą i czym się różnią;
- Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebooku;
- Wykorzystanie "tablicy" na Facebooku – jak publikować najskuteczniej;
- Łączenie strony firmowej z fan page - wtyczki i dodatki, co warto robić, czego nie;
- Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Instagramie;
- Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych;
- Jak wykorzystać YouTube w promocji marki;
- Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
- Tworzenie konkursów, promocji;
- Angażowanie użytkowników – zaproszenia, aktualizacje; promocja bez spamu;
- Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, śledzenie trendów.
Odbiorcy
- właściciele małych firm
- osoby prowadzące własną działalność gospodarczą
- specjaliści ds. marketingu
- menedżerowie działu marketingu
- dyrektorzy działu marketingu
- osoby odpowiedzialne za marketing i sprzedaż w firmie
- rzecznicy prasowi firm
- specjaliści ds. komunikacji
- wszystkie osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz
Informacje i zapisy: 85 74 89 155
e-mail: szkolenia@computerplus.com.pl