Menu szybkiego dostępu

Wpisz szukane hasło

Marketing w Social Media

Liczba godzin: 8 godzin lekcyjnych

Cena szkolenia: 960 zł (brutto)    

Data szkolenia

Cel szkolenia

Znaczenie i popularność mediów społecznościowych wzrasta w bardzo szybkim tempie. Stały się one doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Nieodpowiednie ich wykorzystanie, może jednak przynieść negatywny efekt dla Twojej firmy.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.

Zakres szkolenia

I. Część teoretyczna:

  • Czym są media społecznościowe oraz dlaczego warto w nie inwestować?
  • Social Media w liczbach – aktualne statystyki użytkowników oraz najpopularniejszych platform społecznościowych.
  • Platformy społecznościowe, których najprawdopodobniej nie znałeś – czy warto się na nich pojawić?
  • Jak reklamować swoją działalność?
  • Kim jest Twój klient docelowy i jaką komunikację do niego kierować?

II. Część praktyczna - pokazanie działania narzędzi dostępnych w Social Media:

  • Różnice pomiędzy profilem prywatnym a stroną firmową na Facebooku;
  • Utworzenie strony firmowej na Facebooku – konfiguracja oraz najważniejsze ustawienia;
  • Wykorzystanie utworzonego profilu – jakie treści są najbardziej angażujące, jakie treści można publikować w Social Media?
  • Podstawowe działania na Instagramie, czym różni się od innych platform społecznościowych oraz dlaczego jest tak popularny;
  • Wykorzystanie Facebook Business Suite – do czego służy, jak może nam ułatwić pracę?
  • Tworzenie profilu klienta idealnego, do wykorzystania przy publikacjach w mediach społecznościowych;
  • Skąd brać pomysły na treści? Utworzenie banku pomysłów oraz poznanie narzędzi do monitoringu sieci w poszukiwaniu treści;
  • Tworzenie kalendarza publikacji w Social Media;
  • Śledzenie trendów w marketingu internetowych oraz mediach społecznościowych;
  • Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
  • Mierzenie skuteczności działań – statystyki.

Odbiorcy

  • właściciele małych firm
  • osoby prowadzące własną działalność gospodarczą
  • specjaliści ds. marketingu
  • menedżerowie działu marketingu
  • dyrektorzy działu marketingu
  • osoby odpowiedzialne za marketing i sprzedaż w firmie
  • rzecznicy prasowi firm
  • specjaliści ds. komunikacji
  • wszystkie osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz

Informacje i zapisy: 85 74 89 155

e-mail: szkolenia@computerplus.com.pl