Menu szybkiego dostępu

Wpisz szukane hasło

Marketing w Social Media

Liczba godzin: 8 godzin lekcyjnych

Cena szkolenia: 960 zł (brutto)    

Data szkolenia

Cel szkolenia

Znaczenie i popularność mediów społecznościowych wzrasta w bardzo szybkim tempie. Stały się one doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Nieodpowiednie ich wykorzystanie, może jednak przynieść negatywny efekt dla Twojej firmy.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.

Zakres szkolenia

I. Część teoretyczna:

  • Czym są social media, dlaczego warto w nie inwestować swój czas, główne trendy
  • Czym są mikroblogi – Pinger, Twitter, Instagram i inne? Czym się różnią, jak ich używać – dobre i złe praktyki;
  • Przykłady pozytywne i negatywne działań w social media. Co działa, co nie;
  • Co i jak pisać, po co tyle kanałów komunikacji?
  • Co reklamować i jak?
  • Social media w liczbach - co robią użytkownicy i ilu ich jest.

II. Część praktyczna - pokazanie działania narzędzi dostępnych w Social Media:

  • Użytkownik, grupa, strona na Facebooku - do czego służą i czym się różnią;
  • Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebooku;
  • Wykorzystanie "tablicy" na Facebooku – jak publikować najskuteczniej;
  • Łączenie strony firmowej z fan page - wtyczki i dodatki, co warto robić, czego nie;
  • Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Instagramie;
  • Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych;
  • Jak wykorzystać YouTube w promocji marki;
  • Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
  • Tworzenie konkursów, promocji;
  • Angażowanie użytkowników – zaproszenia, aktualizacje; promocja bez spamu;
  • Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, śledzenie trendów.

Odbiorcy

  • właściciele małych firm
  • osoby prowadzące własną działalność gospodarczą
  • specjaliści ds. marketingu
  • menedżerowie działu marketingu
  • dyrektorzy działu marketingu
  • osoby odpowiedzialne za marketing i sprzedaż w firmie
  • rzecznicy prasowi firm
  • specjaliści ds. komunikacji
  • wszystkie osoby odpowiedzialne za kreowanie wizerunku firmy na zewnątrz

Informacje i zapisy: 85 74 89 155

e-mail: szkolenia@computerplus.com.pl