Cel szkolenia
Głównym celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych przy pozycjonowaniu i marketingu internetowym.
Zakres szkolenia
Marketing internetowy – część teoretyczna
Marketing internetowy – część praktyczna
- Użytkownik, grupa, strona na Facebooku – do czego służą i czym się różnią.
- Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebooku.
- Wykorzystanie „tablicy” na Facebooku – jak publikować najskuteczniej.
- Łączenie strony firmowej z fanpage – wtyczki i dodatki, co warto robić, czego nie.
- Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Instagramie.
- Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych.
- Jak wykorzystać YouTube w promocji marki.
- Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku.
- Tworzenie konkursów, promocji.
- Angażowanie użytkowników – zaproszenia, aktualizacje; promocja bez spamu.
- Mierzenie skuteczności działań – statystyki, wizerunek w sieci, śledzenie trendów.
Pozycjonowanie stron internetowych
- Wprowadzenie do pozycjonowania stron internetowych.
- Wyszukiwarki internetowe: najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe, statystyki wyszukiwarek, dodawanie poleceń.
- Słowa kluczowe: dobieranie słów kluczowych, trendy wyszukiwania.
- Optymalizacja witryny: dobieranie tytułu, opis witryny, opisy obrazków, struktura nagłówków, projektowanie nawigacji, optymalizacja treści, zagadnienia dotyczące adresatów, zaznaczanie poszczególnych czynników.
- Indeksacja witryny: zasady działania robota wyszukiwarki, zasady indeksowania, narzędzia Google, tworzenie mapy witryny.
- Czynniki wpływające na pozycję: omówienie czynników, ocena wpływu danego czynnika.
- Odnośniki: wprowadzenie do odnośników, skuteczność odnośników.
- Kanonizacja, użycie przekierowań.
- Omówienie technik spamerskich, konsekwencje złego pozycjonowania, czynniki obniżające skuteczność pozycjonowania.
- Narzędzia: Web Developer i Firebug, Narzędzia do monitorowania pozycji, Monitorowanie odnośników.
Wymagania wstępne
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Adresaci
Przedsiębiorcy, początkujący specjaliści SEO, pracownicy działów marketingu, konsultantów w dziale wsparcia IT, ssoby, które chcą promować się w internecie, dowiedzieć się na czym polega pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, jak wykorzystać statystyki odwiedzin w celu zwiększenia sprzedaży lub samemu tworzyć i uruchamiać kampanie reklamowe AdWords z wykorzystaniem dostępnych narzędzi w Social Media.
Liczba godzin (lekcyjnych):
30 godzin
Data szkolenia:
20.04.2024
Liczba osób:
od 6 osób
Forma szkolenia:
stacjonarne/online
Cena szkolenia
1800 zł
Miejsce szkolenia:
Białystok, ul. Malmeda 1