Menu szybkiego dostępu

Wpisz szukane hasło

Pozycjonowanie stron internetowych z marketingiem internetowym

Liczba godzin: 30 godzin lekcyjnych

Cena szkolenia: 1600 zł (brutto)

Data szkolenia

Szkolenie realizowane w trybie zdalnym i stacjonarnym. 

Cel szkolenia

Głównym celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych przy pozycjonowaniu i marketingu internetowym.

Dlaczego pozycjonowanie?

Szkolenie z pozycjonowania i marketingu to obowiązkowa wiedza dla osób bezpośrednio związanych nie tylko z procesem tworzenia stron www, ale również osób obsługujących systemy zarządzania treścią oraz działów marketingowych. Podczas szkolenia dowiecie się jak efektywnie realizować proces optymalizacji strony www oraz jak skutecznie wykorzystywać dostępne narzędzia w celu budowania wysokich pozycji w Internecie.

Szkolenia z pozycjonowania i marketingu internetowego prowadzą doświadczeni specjaliści, pracujący na co dzień nad zwiększaniem widoczności firm w internecie.
Kurs zawiera praktyczne informacje, omawiane są problemy, z którymi najczęściej borykają się witryny internetowe, zostają zaprezentowane rozwiązania optymalizacyjne, skutecznie podnoszące pozycje w wynikach wyszukiwania.

Zakres szkolenia

1. Marketing internetowy

I. Część teoretyczna:

  • Czym są social media, dlaczego warto w nie inwestować swój czas, główne trendy
  • Czym są mikroblogi – Pinger, Twitter, Instagram i inne? Czym się różnią, jak ich używać – dobre i złe praktyki;
  • Przykłady pozytywne i negatywne działań w social media. Co działa, co nie;
  • Co i jak pisać, po co tyle kanałów komunikacji?
  • Co reklamować i jak?
  • Social media w liczbach - co robią użytkownicy i ilu ich jest.

II. Część praktyczna - pokazanie działania narzędzi dostępnych w Social Media:

  • Użytkownik, grupa, strona na Facebooku - do czego służą i czym się różnią;
  • Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebooku;
  • Wykorzystanie "tablicy" na Facebooku – jak publikować najskuteczniej;
  • Łączenie strony firmowej z fan page - wtyczki i dodatki, co warto robić, czego nie;
  • Umieszczanie linków, filmów, zdjęć, tagowanie na Facebooku, Twitterze, Instagramie;
  • Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych;
  • Jak wykorzystać YouTube w promocji marki;
  • Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
  • Tworzenie konkursów, promocji;
  • Angażowanie użytkowników – zaproszenia, aktualizacje; promocja bez spamu;
  • Mierzenie skuteczności działań - statystyki, wizerunek w sieci, śledzenie trendów.

2. Pozycjonowanie stron internetowych:

  • Wprowadzenie do pozycjonowania stron internetowych
  • Wyszukiwarki internetowe: najpopularniejsze wyszukiwarki internetowe, statystyki wyszukiwarek, dodawanie poleceń
  • Słowa kluczowe: dobieranie słów kluczowych, trendy wyszukiwania
  • Optymalizacja witryny: dobieranie tytułu, opis witryny, opisy obrazków, struktura nagłówków, projektowanie nawigacji, optymalizacja treści, zagadnienia dotyczące adresatów, zaznaczanie poszczególnych czynników
  • Indeksacja witryny: zasady działania robota wyszukiwarki, zasady indeksowania, narzędzia google, tworzenie mapy witryny,
  • Czynniki wpływające na pozycję: omówienie czynników, ocena wpływu danego czynnika
  • Odnośniki: wprowadzenie do odnośników, skuteczność odnośników
  • Kanonizacja, użycie przekierowań
  • Omówienie technik spamerskich, konsekwencje złego pozycjonowania, czynniki obniżające skuteczność pozycjonowania
  • Narzędzia: Web Developer i Firebug, Narzędzia do monitorowania pozycji, Monitorowanie odnośników

Odbiorcy

Szkolenie skierowane jest do osób, które chciałyby wypromować się w internecie, dowiedzieć na czym polega pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, jak wykorzystać statystyki odwiedzin w celu zwiększenia sprzedaży lub samemu tworzyć i uruchamiać kampanie reklamowe AdWords z wykorzystaniem dostępnych narzędzi w Social Media.

tel. 85 74 89 155
e-mail: szkolenia@computerplus.com.pl