Sztuka komunikacji i negocjacji – T-Matic Grupa Computer Plus

Sztuka komunikacji i negocjacji

skuteczna komunikacja i budowanie relacji

O szkoleniu

Szkolenie kierowane jest do osób, które poprzez efektywną komunikację chcą zwiększyć własną skuteczność w przekazywaniu informacji oraz słuchaniu innych, aby jak najbardziej efektywnie realizować zadania wymagające współpracy z ludźmi.

W trakcie szkolenia uczestnicy przećwiczą w formie warsztatowej umiejętności niezbędne dla maksymalizowania korzyści w sytuacji negocjacyjnej: prawidłowego konstruowania celu, określania BATNY, oraz umiejętności zmiany perspektywy negocjacyjnej. Zadbamy też o negocjacyjny arsenał: w części poświęconej przekonywaniu i językowi perswazji zajmiemy się wykorzystaniem w negocjacjach wiedzy oraz technik z zakresu neurolingwistycznego programowania. Popracujemy nad paletą technik negocjacyjnych każdego uczestnika, by zapewnić zarówno wzrost własnej skuteczności, jak również odporności na techniki manipulacyjne oponentów.

Zakres szkolenia

Komunikacja interpersonalna

  • Czym jest komunikacja interpersonalna?
  • Typy osobowości a styl komunikacji
  • Poznanie swojego stylu komunikacji
  • Komunikacja niewerbalna
  • Bariery w komunikacji społecznej i ich przezwyciężanie
  • Słuchanie jako element komunikacji
  • Elementy asertywności w komunikacji
  • Konflikty jako skutek trudności w komunikacji
  • Wywieranie wpływu na innych poprzez komunikację

Negocjacje

  • Dlaczego kompromis nie jest dobry – jak budować optymalne rozwiązania
  • Jak uchronić się przed zawarciem niekorzystnego porozumienia
  • Przełamać impas – Zmiana perspektywy negocjacyjnej
  • Skuteczne przekonywanie i perswazja:
  • Pacing i leading – dostrajanie się i prowadzenie
  • Przeramowanie
  • Kotwiczenie – uzyskiwanie dostępu do reprezentacji doświadczenia
  • Język perswazji – ukryte pytania, postulaty konwersacyjne, truizmy, presupozycje
  • Formy nacisku negocjacyjnego
  • Techniki negocjacyjne – wiedza jest twoją najlepszą obroną

Kurs polecamy

  • Menadżerom i liderom zespołów – dla efektywnego zarządzania zespołem i rozwiązywania konfliktów.
  • Pracownikom działu HR – do skutecznego komunikowania się z pracownikami i rozwiązywania problemów wewnętrznych.
  • Sprzedawcom i specjalistom ds. obsługi klienta – do budowania relacji z klientami i rozwiązywania problemów.
  • Każdemu, kto chce poprawić swoje umiejętności interpersonalne – umiejętność efektywnej komunikacji jest przydatna w każdej sferze życia.

Liczba godzin (lekcyjnych):

12 godzin

Data szkolenia:

08.04.2025

Forma szkolenia:

stacjonarnie/online

Cena szkolenia

1320 zł

Miejsce szkolenia:

Białystok, ul. Malmeda 1

Informacje i zapisy

+48 730 131 202

szkolenia@computerplus.com.pl

Indywidualne oferta dla Twojej firmy

proszę o przesłanie oferty >

Zapisz się na szkolenie




    Podobne szkolenia

    Szkolenia Kurs Kosztorysowania w NORMA EXPERT
    termin: 24.05.2025 - stacjonarne/online cena: 1860 zł
    Szkolenia Kurs Programy graficzne Adobe w praktyce termin: 30.03.2025 - stacjonarne/online cena: 2880 zł
    Szkolenia Kurs Adobe Illustrator dla zaawansowanych termin: - stacjonarnie/online cena: 1200 zł stacjonarnie
    1100 zł online

    Więcej niż szkolenia

    WCAG

    Kompleksowe rozwiązania w zakresie dostępności cyfrowej: szkolenia, audyty oraz dostosowanie dokumentów.

    Dofinasowania

    Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania na szkolenia realizowane przez Ośrodek Szkoleniowy T-Matic Grupa Computer Plus.

    Wynajem sal

    Komfortowe sale szkoleniowe w centrum Białegostoku. Pełna oferta z cateringiem i wyposażeniem.

    Kontakt

    szkolenia@computerplus.com.pl nr konta 56 1140 1775 0000 2434 7200 1001
    Małgorzata Jaworska Dyrektor +48 781 408 270 malgorzata.jaworska@computerplus.com.pl
    Dominika Gołębiewska Specjalista ds. szkoleń +48 730 131 747 dominika.golebiewska@computerplus.com.pl
    Agnieszka Dziemianowicz Specjalista ds. szkoleń +48 607 633 868 agnieszka.dziemianowicz@computerplus.com.pl