T-Matic Grupa Computer Plus

Kurs Marketing w Social Media

profesjonalne prowadzenie kampanii marketingowych

Cel szkolenia

Media społecznościowe są doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Nieodpowiednie ich wykorzystanie, może jednak przynieść negatywny efekt dla Twojej firmy. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.

Zakres szkolenia

  • Czym są media społecznościowe oraz dlaczego warto w nie inwestować?
  • Social Media w liczbach – aktualne statystyki użytkowników oraz najpopularniejszych platform społecznościowych.
  • Platformy społecznościowe, których najprawdopodobniej nie znałeś – czy warto się na nich pojawić?
  • Jak reklamować swoją działalność?
  • Kim jest Twój klient docelowy i jaką komunikację do niego kierować?
  • Różnice pomiędzy profilem prywatnym a stroną firmową na Facebooku;
  • Utworzenie strony firmowej na Facebooku – konfiguracja oraz najważniejsze ustawienia;
  • Wykorzystanie utworzonego profilu – jakie treści są najbardziej angażujące, jakie treści można publikować w Social Media?
  • Podstawowe działania na Instagramie, czym różni się od innych platform społecznościowych oraz dlaczego jest tak popularny;
  • Wykorzystanie Facebook Business Suite – do czego służy, jak może nam ułatwić pracę?
  • Tworzenie profilu klienta idealnego, do wykorzystania przy publikacjach w mediach społecznościowych;
  • Skąd brać pomysły na treści? Utworzenie banku pomysłów oraz poznanie narzędzi do monitoringu sieci w poszukiwaniu treści;
  • Tworzenie kalendarza publikacji w Social Media;
  • Śledzenie trendów w marketingu internetowych oraz mediach społecznościowych;
  • Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
  • Mierzenie skuteczności działań – statystyki.

Wymagania wstępne

Podstawowa znajomość obsługi komputera.

Adresaci

Właściciele małych firm, osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, specjaliści ds. marketingu, menedżerowie działu marketingu, dyrektorzy działu marketingu, osoby odpowiedzialne za marketing i sprzedaż w firmie, rzecznicy prasowi firm, specjaliści ds. komunikacji.

Liczba godzin (lekcyjnych):

8 godzin

Data szkolenia:

14.06.2024

Forma szkolenia:

stacjonarne/online

Cena szkolenia

990 zł

Informacje i zapisy

+48 730 131 202

szkolenia@computerplus.com.pl

Indywidualne oferta dla Twojej firmy

proszę o przesłanie oferty >

Zapisz się na szkolenie




    Podobne szkolenia

    Więcej niż szkolenia

    WCAG

    Kompleksowe rozwiązania w zakresie dostępności cyfrowej: szkolenia, audyty oraz dostosowanie dokumentów.

    Dofinasowania

    Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania na szkolenia realizowane przez Ośrodek Szkoleniowy T-Matic Grupa Computer Plus.

    Wynajem sal

    Komfortowe sale szkoleniowe w centrum Białegostoku. Pełna oferta z cateringiem i wyposażeniem.

    Kontakt

    szkolenia@computerplus.com.pl nr konta 56 1140 1775 0000 2434 7200 1001
    Małgorzata Jaworska Dyrektor +48 781 408 270 malgorzata.jaworska@computerplus.com.pl
    Dominika Gołębiewska Specjalista ds. szkoleń +48 730 131 747 dominika.golebiewska@computerplus.com.pl
    Agnieszka Dziemianowicz Specjalista ds. szkoleń +48 607 633 868 agnieszka.dziemianowicz@computerplus.com.pl
    Błażej Wierzchowski Pracownik biurowo-techniczny +48 730 131 848 blazej.wierzchowski@computerplus.com.pl