Marketing w Social Media

profesjonalne prowadzenie kampanii marketingowych

Cel szkolenia

Media społecznościowe są doskonałym kanałem do komunikacji z klientami. Nieodpowiednie ich wykorzystanie, może jednak przynieść negatywny efekt dla Twojej firmy. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do sprawnego i profesjonalnego prowadzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych.

Zakres szkolenia

  • Czym są media społecznościowe oraz dlaczego warto w nie inwestować?
  • Social Media w liczbach – aktualne statystyki użytkowników oraz najpopularniejszych platform społecznościowych.
  • Platformy społecznościowe, których najprawdopodobniej nie znałeś – czy warto się na nich pojawić?
  • Jak reklamować swoją działalność?
  • Kim jest Twój klient docelowy i jaką komunikację do niego kierować?
    • Różnice pomiędzy profilem prywatnym a stroną firmową na Facebooku;
    • Utworzenie strony firmowej na Facebooku – konfiguracja oraz najważniejsze ustawienia;
    • Wykorzystanie utworzonego profilu – jakie treści są najbardziej angażujące, jakie treści można publikować w Social Media?
    • Podstawowe działania na Instagramie, czym różni się od innych platform społecznościowych oraz dlaczego jest tak popularny;
    • Wykorzystanie Facebook Business Suite – do czego służy, jak może nam ułatwić pracę?
    • Tworzenie profilu klienta idealnego, do wykorzystania przy publikacjach w mediach społecznościowych;
    • Skąd brać pomysły na treści? Utworzenie banku pomysłów oraz poznanie narzędzi do monitoringu sieci w poszukiwaniu treści;
    • Tworzenie kalendarza publikacji w Social Media;
    • Śledzenie trendów w marketingu internetowych oraz mediach społecznościowych;
    • Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku;
    • Mierzenie skuteczności działań – statystyki.

    Wymagania wstępne

    Podstawowa znajomość obsługi komputera.

    Adresaci

    Właściciele małych firm, osoby prowadzące własną działalność gospodarczą, specjaliści ds. marketingu, menedżerowie działu marketingu, dyrektorzy działu marketingu, osoby odpowiedzialne za marketing i sprzedaż w firmie, rzecznicy prasowi firm, specjaliści ds. komunikacji.

    Liczba godzin (lekcyjnych):

    8 godzin

    Data szkolenia:

    14.06.2024

    Forma szkolenia:

    stacjonarne/online

    Cena szkolenia

    990 zł

    Informacje i zapisy

    +48 730 131 202

    szkolenia@computerplus.com.pl

    Indywidualne oferta dla Twojej firmy

    proszę o przesłanie oferty >

    Zapisz się na szkolenie



      Podanie przez Ciebie danych w Formularzu kontaktowym jest dobrowolne, lecz konieczne żeby udzielić Ci odpowiedzi na pytanie.

      Administratorem Twoich danych osobowych jest T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS Sp. z o. o. Przetwarzamy Twoje dane jedynie na potrzeby prowadzenia korespondencji e-mail/telefonicznej. Podstawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie uzasadniony interes administratora w postaci utrzymania komunikacji z użytkownikami naszej strony internetowej.

      Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych.

      Pozostałe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w zakładce Polityka prywatności


      Podobne szkolenia

      Więcej niż szkolenia

      Dofinasowania

      Dofinansowania szkoleń dla firm i osób indywidualnych nawet do 80%

      Projekty UE

      Realizujemy projekty szkoleniowe dofinansowane z Funduszy Europejskich

      Wynajem sal

      Przestrzenne sale szkoleniowe i konferencyjne w centrum Białegostoku

      Kontakt

      szkolenia@computerplus.com.pl nr konta 56 1140 1775 0000 2434 7200 1001
      Małgorzata Jaworska Dyrektor +48 781 408 270 malgorzata.jaworska@computerplus.com.pl
      Dominika Gołębiewska Specjalista ds. szkoleń +48 730 131 747 dominika.golebiewska@computerplus.com.pl
      Agnieszka Dziemianowicz Specjalista ds. szkoleń +48 607 633 868 agnieszka.dziemianowicz@computerplus.com.pl
      Błażej Wierzchowski Pracownik biurowo-techniczny +48 730 131 848 blazej.wierzchowski@computerplus.com.pl