Nowa wersja Comarch ERP Optima 2013.5.1 – nowe funkcjonalności – T-Matic Grupa Computer Plus

Nowa wersja Comarch ERP Optima 2013.5.1 – nowe funkcjonalności

Zmiany w nowej wersji Comarch ERP Optima związane ze zmianami w przepisach:

  • W związku ze zmianami w Kodeksie pracy dodaliśmy dwie nowe przyczyny dla nieobecności urlop macierzyński: urlop macierzyński 100% i urlop macierzyński 80%. Wprowadzono także nowy typ nieobecności – urlop rodzicielski płatny 60% i 80%.
  • W pełnej księgowości oraz w księdze podatkowej w związku z ustawą o redukcji niektórych obciążeń administracyjnych dodano możliwość korygowania kosztów uzyskania przychodów.
  • Dostosowując się do przepisów wprowadzono również możliwość pomniejszenia wartości spisu z natury o kwotę, o którą podatnik zmniejszył koszty uzyskania przychodów, bądź zwiększył przychody.

Nowości Comarch ERP Optima 2013.5.1, które zasługują na szczególną uwagę:

  • Stworzono nowy moduł CRM Plus zawierający mechanizm windykacji należności. Windykacja umożliwia automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informując kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach, tworzenie kontaktów/ zadań CRM związanych z takimi kontrahentami, generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty czy blokowanie sprzedaży. Etapy procesu windykacyjnego można definiować elastycznie względem poszczególnych kontrahentów.

Promocja: tylko do końca wakacji, nowy moduł w specjalnej promocyjnej cenie 445 zł netto (545 zł netto).

  • Dodano funkcjonalność ewidencji i rozliczania delegacji, dzięki której zautomatyzowany zostaje proces wprowadzania dokumentów i zaliczek związanych z delegacją oraz ich rozliczania.

Promocja: tylko do końca wakacji migracja z modułu Kasa/Bank na moduł Kasa/Bank Plus dla obecnych klientów w cenie 50 zł netto.

  • Umożliwiono współpracę modułu Płace i Kadry z aplikacją intranetową e-Pracownik. Umożliwi to zdalne planowanie i rejestrację czasu pracy oraz zgłaszanie i zatwierdzanie urlopów. Premiera nowej aplikacji Comarch e-Pracownik już za kilka dni.
  • Stworzyliśmy funkcję zestawów promocyjnych, dzięki którym w ramach sprzedaży określonego towaru głównego objętego promocją, można zaoferować klientowi pakiet dodatkowych towarów i usług w obniżonej cenie.
  • Umożliwiono definiowanie wielu pomocniczych jednostek miary i wielu kodów EAN do jednego towaru oraz przypisywanie kodów EAN do jednostek pomocniczych.
  • Dodano archiwizację maili przez przeniesienie starych maili z bazy konfiguracyjnej na serwery iBard24
  • W module Płace i Kadry Plus umożliwiono ewidencję i rozliczanie pracowników tymczasowych przez Agencje Pracy Tymczasowej.
  • Zmieniono sposób działania trybu demo w Analizach BI na bazach klienta i teraz każdy klient nieposiadający Analiz BI może je bezpłatnie przetestować na własnych danych przez 60 dni.

Kontakt

Łukasz Wojtczuk Dyrektor +48 602 476 604 lukasz.wojtczuk@computerplus.com.pl
Mariusz Rakowski Kierownik +48 604 408 436 mariusz.rakowski@computerplus.com.pl
Mariusz Kowalczuk Handlowiec +48 602 492 245 mariusz.kowalczuk@computerplus.com.pl
Magdalena Traczyk Asystent +48 730 114 404 magdalena.traczyk@computerplus.com.pl
Marcin Czaplejewicz Handlowiec +48 604 078 036 marcin.czaplejewicz@computerplus.com.pl