Kurs Pozycjonowanie stron z marketingiem – T-Matic Grupa Computer Plus

Kurs Pozycjonowanie stron z marketingiem

pigułka wiedzy o marketingu, SEO i promocji

Cel szkolenia

Głównym celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych przy pozycjonowaniu i marketingu internetowym.

Zakres szkolenia

  1. Marketing internetowy 
    • Czym są media społecznościowe? Ich znaczenie dla działań marketingowych.
    • Czym są mikroblogi – Twitter/X, Instagram, Threads.
    • Pozytywne i negatywne Social Media. Co działa, a co wręcz przeciwnie. 
    • Co i do kogo pisać? Dostosowanie treści i odbiorców do poszczególnych kanałów.
    • Jak wykorzystać YouTube w promocji marki?
    • Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych. 
    • Struktury kampanii reklamowej – reklama, kampania, zestaw reklam.
    • Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebook.
    • Wykorzystanie feed’u na Facebooku. Jakie treści publikować?
    • Facebook Pixel – najprzydatniejsze narzędzie do reklamowania.
    • Jak publikować na Facebook, Instagram, X.
    • Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku. 
    • Różne cele i konwersje reklam. Restrykcje.
    • Konkursy i promocje – regulacje prawne.
    • Angażowanie użytkowników – CTA, Q&A, remarketing, storytelling.
    • Mierzenie skuteczności działań.
  2. Pozycjonowanie stron internetowych
    • Wprowadzenie do pozycjonowania stron internetowych.
    • Wyszukiwarki internetowe i ich udział w rynku.
    • Badanie słów kluczowych – rodzaje, podział, narzędzia.
    • Optymalizacja strony internetowej.
    • Link building – sygnały rankingowe off site.
    • Lokalne SEO – darmowe rozwiązanie na wyciągnięcie ręki.
    • Blach Hat SEO – czy ryzyko popłaca?
    • Narzędzia wspierające pozycjonowanie. 
    • Wpływ sztucznej inteligencji na SEO.

Wymagania wstępne

Podstawowa znajomość obsługi komputera.

Adresaci

Przedsiębiorcy, początkujący specjaliści SEO, pracownicy działów marketingu, konsultantów w dziale wsparcia IT. Ze szkolenia skorzystają również osoby, które chcą:

  • promować się w internecie,
  • dowiedzieć się, na czym polega pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych,
  • jak wykorzystać statystyki odwiedzin w celu zwiększenia sprzedaży,
  • jak tworzyć i uruchamiać kampanie reklamowe Google Ads.

Liczba godzin (lekcyjnych):

24 godziny

Liczba osób:

od 6 osób

Forma szkolenia:

stacjonarne/online

Cena szkolenia

1800 zł

Miejsce szkolenia:

Białystok, ul. Malmeda 1

Informacje i zapisy

+48 730 131 202

szkolenia@computerplus.com.pl

Indywidualne oferta dla Twojej firmy

proszę o przesłanie oferty >

Zapisz się na szkolenie




    Podobne szkolenia

    Więcej niż szkolenia

    WCAG

    Kompleksowe rozwiązania w zakresie dostępności cyfrowej: szkolenia, audyty oraz dostosowanie dokumentów.

    Dofinasowania

    Pomagamy w uzyskaniu dofinansowania na szkolenia realizowane przez Ośrodek Szkoleniowy T-Matic Grupa Computer Plus.

    Wynajem sal

    Komfortowe sale szkoleniowe w centrum Białegostoku. Pełna oferta z cateringiem i wyposażeniem.

    Kontakt

    szkolenia@computerplus.com.pl nr konta 56 1140 1775 0000 2434 7200 1001
    Małgorzata Jaworska Dyrektor +48 781 408 270 malgorzata.jaworska@computerplus.com.pl
    Dominika Gołębiewska Specjalista ds. szkoleń +48 730 131 747 dominika.golebiewska@computerplus.com.pl
    Agnieszka Dziemianowicz Specjalista ds. szkoleń +48 607 633 868 agnieszka.dziemianowicz@computerplus.com.pl