Cel szkolenia
Głównym celem szkolenia jest nabycie przez uczestników wiedzy i umiejętności praktycznych przy pozycjonowaniu i marketingu internetowym.
Zakres szkolenia
- Marketing internetowy
- Czym są media społecznościowe? Ich znaczenie dla działań marketingowych.
- Czym są mikroblogi – Twitter/X, Instagram, Threads.
- Pozytywne i negatywne Social Media. Co działa, a co wręcz przeciwnie.
- Co i do kogo pisać? Dostosowanie treści i odbiorców do poszczególnych kanałów.
- Jak wykorzystać YouTube w promocji marki?
- Ostatnie zmiany na Facebooku i zapowiedzi kolejnych.
- Struktury kampanii reklamowej – reklama, kampania, zestaw reklam.
- Tworzenie strony firmowej i jej konfiguracja na Facebook.
- Wykorzystanie feed’u na Facebooku. Jakie treści publikować?
- Facebook Pixel – najprzydatniejsze narzędzie do reklamowania.
- Jak publikować na Facebook, Instagram, X.
- Przygotowanie płatnej kampanii reklamowej na Facebooku.
- Różne cele i konwersje reklam. Restrykcje.
- Konkursy i promocje – regulacje prawne.
- Angażowanie użytkowników – CTA, Q&A, remarketing, storytelling.
- Mierzenie skuteczności działań.
- Pozycjonowanie stron internetowych
- Wprowadzenie do pozycjonowania stron internetowych.
- Wyszukiwarki internetowe i ich udział w rynku.
- Badanie słów kluczowych – rodzaje, podział, narzędzia.
- Optymalizacja strony internetowej.
- Link building – sygnały rankingowe off site.
- Lokalne SEO – darmowe rozwiązanie na wyciągnięcie ręki.
- Blach Hat SEO – czy ryzyko popłaca?
- Narzędzia wspierające pozycjonowanie.
- Wpływ sztucznej inteligencji na SEO.
Wymagania wstępne
Podstawowa znajomość obsługi komputera.
Adresaci
Przedsiębiorcy, początkujący specjaliści SEO, pracownicy działów marketingu, konsultantów w dziale wsparcia IT. Ze szkolenia skorzystają również osoby, które chcą:
- promować się w internecie,
- dowiedzieć się, na czym polega pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych,
- jak wykorzystać statystyki odwiedzin w celu zwiększenia sprzedaży,
- jak tworzyć i uruchamiać kampanie reklamowe Google Ads.
Liczba godzin (lekcyjnych):
24 godziny
Liczba osób:
od 6 osób
Forma szkolenia:
stacjonarne/online
Cena szkolenia
1800 zł
Miejsce szkolenia:
Białystok, ul. Malmeda 1