Profesjonalna obsługa klienta

Cel szkolenia

Szkolenie pozwala na rozwijanie kompetencji niezbędnych do skutecznej obsługi klientów oraz zwiększenie umiejętności interpersonalnych. Uczestnicy nauczą się radzenia sobie ze zdenerwowanymi klientami i trudnymi sytuacjami.

Zakres szkolenia

  • Znaczenie obsługi klienta, elementy profesjonalnej obsługi
  • Oczekiwania klientów, typologia klientów
  • Psychologiczne aspekty procesu zakupu
  • Umiejętność pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów (budowanie zaufania klienta, działania w płaszczyźnie przedmiotowej i osobowej, rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej)
  • Zarządzanie „bazą” klientów – grupy klientów, częstotliwość wizyt
  • Handlowa i marketingowa rola Przedstawiciela Handlowego w organizacji
  • Autoprezentacja
  • Budowanie wizerunku
  • Profesjonalny ubiór kobiet
  • Profesjonalny ubiór mężczyzn
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Aktywne słuchanie klienta
  • Efektywne zadawanie pytań
  • Język korzyści
  • Najważniejsze zasady obsługi klienta
  • Umiejętne radzenie sobie z obiekcjami klienta
  • Sukces w negocjacjach

Adresaci

Pracownicy posiadający bezpośredni kontakt z klientem m.in. z działów sprzedaży, marketingu, HR oraz pracownicy biur i sekretariatów.

Liczba godzin (lekcyjnych):

8 godzin

Forma szkolenia:

stacjonarnie/online

Cena szkolenia

770 zł

Informacje i zapisy

+48 730 131 202

szkolenia@computerplus.com.pl

Indywidualne oferta dla Twojej firmy

proszę o przesłanie oferty >

Zapisz się na szkolenie



    Podanie przez Ciebie danych w Formularzu kontaktowym jest dobrowolne, lecz konieczne żeby udzielić Ci odpowiedzi na pytanie.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS Sp. z o. o. Przetwarzamy Twoje dane jedynie na potrzeby prowadzenia korespondencji e-mail/telefonicznej. Podstawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie uzasadniony interes administratora w postaci utrzymania komunikacji z użytkownikami naszej strony internetowej.

    Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych.

    Pozostałe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w zakładce Polityka prywatności


    Podobne szkolenia

    Szkolenia Negocjacje z elementami NLP termin: 19.04.2024 - stacjonarnie cena: 750 zł
    WCAG Dostępne dokumenty WCAG termin: - stacjonarne/online cena:
    Szkolenia CorelDRAW termin: 13.04.2024 - stacjonarne/online cena: 870 zł

    Więcej niż szkolenia

    Dofinasowania

    Dofinansowania szkoleń dla firm i osób indywidualnych nawet do 80%

    Projekty UE

    Realizujemy projekty szkoleniowe dofinansowane z Funduszy Europejskich

    Wynajem sal

    Przestrzenne sale szkoleniowe i konferencyjne w centrum Białegostoku

    Kontakt

    szkolenia@computerplus.com.pl nr konta 56 1140 1775 0000 2434 7200 1001
    Małgorzata Jaworska Dyrektor +48 781 408 270 malgorzata.jaworska@computerplus.com.pl
    Dominika Gołębiewska Specjalista ds. szkoleń +48 730 131 747 dominika.golebiewska@computerplus.com.pl
    Agnieszka Dziemianowicz Specjalista ds. szkoleń +48 607 633 868 agnieszka.dziemianowicz@computerplus.com.pl
    Błażej Wierzchowski Pracownik biurowo-techniczny +48 730 131 848 blazej.wierzchowski@computerplus.com.pl