Cel szkolenia
Szkolenie pozwala na rozwijanie kompetencji niezbędnych do skutecznej obsługi klientów oraz zwiększenie umiejętności interpersonalnych. Uczestnicy nauczą się radzenia sobie ze zdenerwowanymi klientami i trudnymi sytuacjami.
Zakres szkolenia
- Znaczenie obsługi klienta, elementy profesjonalnej obsługi
- Oczekiwania klientów, typologia klientów
- Psychologiczne aspekty procesu zakupu
- Umiejętność pozyskiwania i utrzymywania lojalnych klientów (budowanie zaufania klienta, działania w płaszczyźnie przedmiotowej i osobowej, rola komunikacji werbalnej i pozawerbalnej)
- Zarządzanie „bazą” klientów – grupy klientów, częstotliwość wizyt
- Handlowa i marketingowa rola Przedstawiciela Handlowego w organizacji
- Autoprezentacja
- Budowanie wizerunku
- Profesjonalny ubiór kobiet
- Profesjonalny ubiór mężczyzn
- Komunikacja werbalna i niewerbalna
- Aktywne słuchanie klienta
- Efektywne zadawanie pytań
- Język korzyści
- Najważniejsze zasady obsługi klienta
- Umiejętne radzenie sobie z obiekcjami klienta
- Sukces w negocjacjach
Adresaci
Pracownicy posiadający bezpośredni kontakt z klientem m.in. z działów sprzedaży, marketingu, HR oraz pracownicy biur i sekretariatów.
Liczba godzin (lekcyjnych):
8 godzin
Forma szkolenia:
stacjonarnie/online
Cena szkolenia
770 zł