T-Matic Grupa Computer Plus

Systemy Comarch ERP

Comarch ERP Optima

Comarch ERP Optima to rozwiązanie dedykowane małym i średnim firmom handlowym i usługowym. Ponadto dzięki wbudowanym rozwiązaniom branżowym program przeznaczony jest również dla biur rachunkowych i doradców podatkowych oraz firm prowadzących sprzedaż przez internet. Program z sukcesem wykorzystywany jest również przez jednostki budżetowe oraz placówki służby zdrowia. Wzorcowy klient to firma zatrudniająca kilku pracowników (1–5 stanowisk komputerowych). 

Z programem Comarch ERP Optima zaoszczędzisz swój czas i pieniądze, zyskasz nowych klientów, będziesz miał dostęp do szczegółowych analiz dotyczących Twojej firmy. Comarch ERP Optima to program składający się z modułów, dzięki czemu bardzo łatwo można go rozbudować. Pełna integracja modułów i jedna baza danych sprawiają, że dane wprowadzane są do systemu tylko raz! 

Dostępne moduły

Faktury – gwarantuje łatwe wystawianie dokumentów handlowych takich jak faktury, paragony, korekty itp. Dodatkowymi atutami są cennik z dowolną liczbą cen, możliwość wyliczenia wielowymiarowych rabatów oraz fiskalizacja paragonów i faktur. 

Handel – stworzony do pomocy w fakturowaniu oraz obsłudze magazynu. Automatyzacja tworzenia dokumentów handlowo-magazynowych usprawnia pracę firmy. Rozszerzona wersja Handel Plus daje m.in. możliwość szczegółowego opisywania dostaw za pomocą cech. Dzięki współpracy z Comarch Mobile, aplikacji przeznaczonej dla urządzeń przenośnych, sprzedaż prowadzona poza firmą jest znacznie efektywniejsza. 

Detal – specjalnie zaprojektowana aplikacja obsługująca szybką sprzedaż detaliczną. Jest ściśle powiązana z Comarch ERP Optima i ma na celu maksymalne uproszczenie pracy sprzedawców. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi oraz niezwykle czytelny interfejs czynią z Comarch ERP Optima Detal doskonałe narzędzie do pracy w każdym sklepie. 

Serwis – dedykowany firmom zajmującym się działalnością serwisowa. Umożliwia on m.in.: obsługę zleceń firm serwisowych, harmonogramowanie zadań, automatyczne fakturowanie zleceń czy też rejestrowanie urządzeń serwisowanych.

Księga podatkowa – obejmuje łatwa obsługę księgową firmy oraz rozliczenia z Urzędem Skarbowym na podstawie Ewidencji ryczałtowej lub Księgi Przychodów i Rozchodów. Moduł jest zawsze zgodny z aktualnymi przepisami. 

Księga handlowa – moduł pozwalający na obsługę pełnej księgowości zgodnie z Ustawą o Rachunkowości. Jego podstawowym atutem jest usprawnienie pracy dzięki automatyzacji procesu księgowania, ewidencjonowania VAT-u oraz możliwości wydruków i przesyłania elektronicznych deklaracji.

Płace i kadry – umożliwia firmie prowadzenie pełnej obsługi kadrowo-płacowej. Moduł ten zapewnia pracę zawsze zgodną z aktualnymi przepisami oraz współpracuje z programem Płatnik, nalicza i drukuje deklaracje podatkowe, wylicza składki i tworzy deklaracje ZUS, zapewnia obsługę korekt list płac, umożliwia wysyłkę e-Deklaracji do ZUS. 

Środki trwałe – pozwala na prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych. Moduł pozwala m.in. na tworzenie planów amortyzacji, automatyczne księgowanie odpisów amortyzacyjnych, rejestrowanie historii środka trwałego.

Biuro rachunkowe – centralne miejsce pracy każdego biura rachunkowego. Jest to panel wspierający codzienną pracę, dzięki któremu można seryjnie rozliczać obsługiwanych klientów, organizować prace w biurze, kontrolować czas pracy nad dokumentami. 

Moduł Dostępowy – niezbędny element w każdej firmie, umożliwiający ewidencje wszystkich wydatków i wpływów. Dostarcza informacje o stanie środków pieniężnych oraz zapewnia prowadzenie rozrachunków, planowanie płatności, kontrole płynności finansowej przedsiębiorstwa czy współpracę z bankowością elektroniczną. Dodatkowo Kasa/Bank Plus daje możliwość rozliczania delegacji, wprowadzania i rozliczania krajowych podróży służbowych w walucie systemowej.

CRM – zarządzanie relacjami z klientami oraz zadaniami pracowników związanymi z obsługą klienta. Moduł umożliwia prowadzenie firmowej skrzynki poczty elektronicznej, wysyłkę SMS, automatyczną windykację należności oraz tworzenie i zarządzanie ofertami. CRM pozwala również na łatwą obsługę faktur cyklicznych. 

Pulpit menadżera – narzędzie prawdziwego człowieka biznesu. Moduł zapewnia: dostęp do informacji o firmie poprzez internet; stały dostęp do informacji o przychodach, kosztach, rozliczeniach czy podatkach; gotowe analizy i raporty o obrotach, zobowiązaniach, należnościach; bezpieczeństwo prezentowanych informacji z urządzeń mobilnych. Korzystając z urządzeń typu tablet lub smartfon, kadra zarządzająca zyskuje dostęp do raportów i analiz z każdego miejsca i o każdej porze.

System:

Comarch ERP Optima

Model licencjonowania:

tradycyjny lub w chmurze

Wielkość firmy:

Małe i średnie firmy

Wyróżniki:

kompleksowość - pełna gama zintegrowanych narzędzi, integracja z biurami rachunkowymi i serwisami rządowymi (GUS) i bankowymi (NBP), zawsze zgodne z polskimi przepisami

Indywidualne oferta dla Twojej firmy

proszę o przesłanie oferty >

Integracje z innymi rozwiązaniami Comarch:

OCR

optyczne rozpoznawanie tekstu (Optical Character Recognition)

przeczytaj więcej

Comarch BI Point

optyczne rozpoznawanie tekstu (Optical Character Recognition)

przeczytaj więcej

e-Sklep

obsługa sprzedaży poprzez kanał e-commerce.

przeczytaj więcej

Umów się na bezpłatną konsultację.

Wyślij nam zapytanie,
a wrócimy do Ciebie
z propozycją terminu spotkania.



    Podanie przez Ciebie danych w Formularzu kontaktowym jest dobrowolne, lecz konieczne żeby udzielić Ci odpowiedzi na pytanie.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest T-MATIC GRUPA COMPUTER PLUS Sp. z o. o. Przetwarzamy Twoje dane jedynie na potrzeby prowadzenia korespondencji e-mail/telefonicznej. Podstawą przetwarzania danych jest realizacja prawnie uzasadniony interes administratora w postaci utrzymania komunikacji z użytkownikami naszej strony internetowej.

    Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych.

    Pozostałe informacje o przetwarzaniu Twoich danych osobowych znajdziesz w zakładce Polityka prywatności


    Kontakt

    ul. Gen. Gustawa Orlicz-Dreszera 5 (II piętro)

    15-797 Białystok

    Zespół Handlowy +48 605 476 004, +48 538 481 272 systemy@computerplus.com.pl
    Konsultanci +48 605 476 004 kontakt@szerp.com.pl