Skuteczne narzędzie, które przyspiesza digitalizację firmy. Wykorzystując algorytmy oparte o sztuczną inteligencję, w szybki i skuteczny sposób pozwala masowo wprowadzać faktury do firmowych systemów.
Umożliwia rozpoznawanie podstawowych danych z dokumentu (takich jak NIP kontrahenta, numer telefonu) oraz dane dotyczące VAT czy wybrane pozycje z faktury.
Funkcjonalności usługi Comarch OCR
Automatyzacja procesów związanych z wprowadzaniem różnych dokumentów za pomocą usługi Comarch OCR może być używana w przypadku faktur (czyli dokumentów kosztowych w rejestrze VAT i handlowych na liście faktur zakupu) oraz dokumentów magazynowych. Usługa Comarch OCR rozpoznaje szeroki zakres danych z uwzględnieniem specyfiki danych typów dokumentów czy różnych wersji językowych. Wśród kluczowych danych warto wymienić:
- dane kontrahenta,
- numery dokumentu,
- kwoty i stawki VAT,
- szczegółowe informacje o pozycjach (m.in. nazwy, ilości i ceny),
- kody kreskowe,
- daty wystawienia i sprzedaży.
Jak działa usługa?
- Zeskanowanie lub zrobienie zdjęcia fakturze
- Załadowanie pliku z fakturą do usługi Comarch OCR
- Sprawdzenie poprawności odczytanych danych
- Zatwierdzenie dokumentu w systemie ERP
Integracje
Comarch OCR jest zintegrowany z systemami Comarch ERP (Optima, XL, Enterprise, XT, BR) i Comarch DMS, a także może być wykorzystany przy współpracy z innymi systemami dzięki API.
System:
Comarch OCR
Model licencjonowania:
w chmurze
Wyróżniki:
rozpoznawanie danych z faktur, faktur wielostronicowych, walutowych, digitalizacja dokumentów