Backup, przechowywanie i współdzielenie danych
Comarch IBARD to wielofunkcyjne narzędzie do backupu, przechowywania oraz współdzielenia danych w chmurze. Umożliwia automatyczne wykonywanie backupu plików, folderów, baz danych, systemów ERP, lokalizacji sieciowych, a także kontaktów, SMS-ów czy kalendarza.
Comarch IBARD zapewnia stały dostęp do wszystkich danych z każdego miejsca i urządzenia. Umożliwia również dodawanie komentarzy do dokumentów, system raportowania i powiadomień, co przekłada się na efektywniejsze zarządzanie przedsiębiorstwem.
Dane bezpieczne w chmurze
Fundamentalną zaletą programu jest gwarancja bezpieczeństwa przechowywanych danych w Chmurze Comarch. Dane są objęte całkowitą ochroną dzięki szyfrowaniu połączenia przesyłu danych za pomocą algorytmu szyfrującego AES 256 bit, replikacji danych oraz przechowywania danych w nowoczesnym i certyfikowanym Comarch Data Center o najwyższych standardach bezpieczeństwa.
Korzyści z wprowadzenia systemu Comarch IBARD
Backup plików i baz danych
Dzięki prostemu kreatorowi zadań backupu, kopia zapasowa Twoich danych przesyłana będzie do chmury w wybranym dniu oraz określonym czasie.
Przechowywanie danych w chmurze
Usługa pozwala na bezpieczne przechowywanie dowolnego typu pliku w chmurze oraz daje możliwość wersjonowania każdego z nich.
Bezpieczne udostępnianie i szyfrowanie plików
Zarządzaj dostępami wśród użytkowników usługi. Szyfrowanie danych na czas przesyłu oraz generowany indywidualnie klucz gwarantują, że Twoje dane nie dostaną się w niepowołane ręce.
Synchronizacja danych na wielu urządzeniach
Od teraz wszystkie potrzebne Ci dokumenty masz przy sobie. Edytuj dane na urządzeniu mobilnym, a zmiany widoczne będą w czasie rzeczywistym, na wszystkich zalogowanych urządzeniach.
System:
Comarch ERP XL i Optima
Model licencjonowania:
SaaS
Wielkość firmy:
małe i średnie firmy lub duże przedsiębiorstwa
Wyróżniki:
bezpieczeństwo i wielokanałowy dostęp przez: aplikację desktop, www i mobilną