TM BHP to rozszerzenie Comarch ERP Optima.
Aplikacja pozwalająca na kontrolowanie odzieży ochronnej wydanej pracownikom w związku z wykonywaną przez nich pracą. Umożliwia przypisanie norm przysługujących na danym stanowisku i wydziale, a w przypadku zużycia wygenerowanie protokołu likwidacji. Z poziomu aplikacji, dostępna jest także historia wydań na konkretnego pracownika i aktualnie posiadanych przez niego zasobów. Dodatkowo dla elementów określonych normą możemy otrzymać zapotrzebowanie wynikające na dany dzień. Moduł obsługuje także wypłaty ekwiwalentów.
Aplikacja umożliwia
- Bieżącą kontrolę wydawanych pracownikom towarów (odzież, środki czystości, inne)
- Ewidencję danych oraz wszelkie informacje o wydaniach znajdują się w systemie ERP
- Generowanie raportów historii wydań, aktualnych zasobów i zapotrzebowania
Korzyści
- Lepsze wykorzystanie zasobów –> ograniczenie kosztów
- Większa kontrola nad wydanymi towarami -> ograniczenie niekontrolowanego zużycia -> ograniczenie kosztów
- Wyeliminowane zostają błędy powielania informacji lub „ręcznego” przetwarzania danych, a więc także koszty naprawy tych błędów
- Możliwość zoptymalizowania zakupów towarów w oparciu o zapotrzebowanie
- Pełna informacja o wypłatach ekwiwalentów
Wymagania
- System Comarch ERP Optima – wersja aktualnie wspierana przez Comarch
- Wymagane moduły w ramach instalacji Comarch ERP Optima: Kasa/Bank, Handel Plus, Kadry i Płace
Masz swoją wizję działania systemu Comarch ERP Optima? Opowiedz nam o niej!
Napisz do nas lub skontaktuj się telefonicznie pod numerami (85) 74 89 133 lub (85) 74 89 182.
Karta katalogowa do pobrania:
- TM BHP Optima – karta katalogowa (344.83 KB)