Aplikacja jest przeznaczona do automatycznego wysyłania maili z przypomnieniem o zbliżających się oraz przeterminowanych płatnościach.
Moduł samodzielnie, bez udziału użytkownika generuje e-mail z powiadomieniem i wysyła go w określonym czasie na wskazany na karcie kontrahenta adres mailowy.
Aby powiadomienie zostało automatycznie wysłane musi zostać spełniony warunek:
Konfiguracja wykorzystująca standardową funkcjonalność XL – na karcie kontrahenta musi być zaznaczona opcja „osoba upoważniona do kontaktów”.
Aplikacja umożliwia:
- Łatwą i instytucyjną obsługę.
- Wysyłanie do klientów automatycznych wiadomości pocztą elektroniczną.
- Wysyłanie ponagleń według indywidualnych ustawień.
- Zaplanowanie wysyłki – określenie godziny, terminu wysyłki powiadomień.
- Ustawienie domyślnych szablonów powiadomień dla wszystkich kontrahentów.
Korzyści:
- Prosta i wygodna forma odzyskania należności
- Zmniejszenie poziomu należności nieściągalnych
- Oszczędność czasu i ograniczenie kosztów związanych z utrzymaniem zespołu windykacyjnego
- Poprawienie płynności finansowej
- Eliminacja dużej ilości dokumentów w formie papierowej
Wymagania:
- System Comarch ERP XL – wersja aktualnie wspierana przez Comarch
- Moduł Interfejs Programistyczny – Duża Hydra
- Serwer poczty e-mail (konto, z którego będą wysyłane e-maile)
Masz swoją wizję działania systemu Comarch ERP XL? Opowiedz nam o niej!
Napisz do nas na adres systemy@computerplus.com.pl lub skontaktuj się telefonicznie pod nr. +48 605 476 004 lub +48 538 481 272.
Karta katalogowa do pobrania:
- TM e-Windykacja XL – Karta Katalogowa (x KB)